Logo Smeg

Service og Garanti

Venligst kun benytte denne funktion, for at dele den side du er interreseret i. Ønsker du at sende spørgsmål eller forespørgsler, brug venligst formularen på kontakt siden

Smeg Service

FOR PRIVATKUNDER:
Som privatkunde er du velkommen til å henvende deg til vår norske servicepartner som har et landsdekkende serviceapparat
:ELESCO NORGE AS
www.elesco.no
Telefon: 815 09 990

FOR FORHANDLERE:Smeg Tech for registrerte brukere: www.smegtech.com

Support eller feilanmeldelser av små husholdningsapparater (SDA – F.eks. vannkokere, brødristere, blendere og kjøkkenmaskiner) og store husholdningsapparater:
Vennligst fyll ut formularet nederst på siden (Registrera ärende).

Transportskader:

Mottar du en leveranse der det er skade på produkt eller på produktets emballasje, er det ditt ansvar som mottakende kunde, at skaden noteres på tilhørende følgeseddel/fraktbrev og signeres av sjåfør.

Ta deretter bilder av skaden, produktets emballasje og produktets typeskilt.

Vennligst send etterspurte bilder samlet til: order@smeg.no, og merk din mail med: transportskade, og orders sendingsnummer (sendingsnummer finnes på orders følgeseddel/fraktbrev). Produktets emballasje må spares til sak er ferdigbehandlet. Vi vil behandle din innsendte transportskade omgående (Smeg registrere selv skaden til ansvarlig transportør).


Retur av produkter fra forhandlere:
Vennligst ta direkte kontakte med Smeg på order@smeg.no for spørsmål angående eventuelle returer (Legg ved ordrenummer, artikkelnummer samt referansenummer til gjeldende bestilling).

Produkter med brutt emballasje eller produkter som har vært ute hos sluttkunde kan ikke returneres.Returer som ikke er rapportert og dermed godkjent av Smeg, vil bli avvist.